سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلاش هواداران دورتموند برای جمع آوری پول و خرید رونالدو

تلاش هواداران دورتموند برای جمع آوری پول و خرید رونالدو، با پخش شدن خبر بیماری سباستین هالرو با داشتن یک تومار بدخیم در بدنشان و در نظر گرفتن زمان زیادی که صرف درمان بیماری خود باید سپری کند.

تلاش هواداران دورتموند برای جمع آوری پول و خرید رونالدو

در این غیبت دورتموند بدون مهاجم میماند. از آن پس هر روزه اسمامی مجهاجمین زیادی برای جانشینی با سباسین هالر به گوش میرسد. اسم رونالدو یکی از اسمامی است که تازگیا بحث آن با جانشینی سباسین هالر زیاد مطرح میشود و اما ریاست دورتمند تاکید بر این امر دارد که جانشین سباستین هالر باید از نظر مالی هم مقرون به صرفه باشد، و ما حتما باید در 8 الی 10 روز آینده جانشین سباسین هالر را پیدا کنیم. همچنان اعلام کرد اگه دورتمند پول کافی برای خرید رونالدو را ندارد. دورتمند باید بازیکنانی را بخرد که برای او از نظر مالی مقدور به صرفه باشد اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنید که باعث پیشرفت باشگاه باشد، باید ارقام نجومی پرداخت کنیم و در این صورت مبلغی میانگین صد تا صد بیست میلیون یورو برای خرید مهاجم در نظر گرفته ایم.

هواداران دورتمند بعد شنیدن این خبر تلاش برای جمع آوری پول جهت خرید رونالدو ستاره تیم منچستر یونایتد برای دورتمند اقدام کرده اند.