سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با تعویض کارلوس کیروش بجای اسکوچیچ تغیراتی در ترکیب رخ داد

با تعویض کارلوس کیروش بجای اسکوچیچ تغیراتی در ترکیب رخ داد، پس از تمام زحمت ها و تلاش هایی که اسکوچیچ برای تیم ملی ایران کشیدن و تیم ملی ایران را راهی جام جهانی کرد، فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به تعویض او با کارلوس کیروش را گرفت.

با تعویض کارلوس کیروش بجای اسکوچیچ تغیراتی در ترکیب رخ داد

کارلوس کیروش قرار است در روز های آینده سرمربی تیم ملی ایران شود، با تعویض سرمربی تیم ملی ایران لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تغیراتی رخ داد.
طبق لیستی که اسکوچیچ برای تیم ملی ایران در نظر گرفته بود پنجاه نفر انتخاب شده بودند که در نهایت بیست و پنج نفر دست چین میشدند. اما حالا با تعویض سر مربی تیم ملی کارلوس کیروش تقاضای ارسال دعوت نامه برای مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان را انجام داد.
رامین رضاییان پس از مارک ویلموتس از تیم ملی ایران تا کنون به تیم ملی ایران دعوت نشده بود، رامین رضاییان یکی از بازیکنان محبود کیروش به حساب می آید و در چند روز اخیر در بازی سپاهان مقابل استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست به استقلال گل بزند.
مرتضی پور علی گنجی هم در چند بازی اخیر پرسپولیس فیکس بازی کرده است. حالا فدراسیون فوتبال ایران باید تلاش بر گرفتن پاسپورت اتریش این دو بازیکن شود.